Mix - Parklubben - Hvem er vi

I Mix-parklubben handler det om dansk hygge, de gode sportslige oplevelser, og hyggelig samvær med klubbens andre par.

Der findes to regler i Mix-parklubben.

Regel nr. 1: I Mix-parklubben har hygge og samvær 1. prioritet.Regel nr. 2: I Mix-parklubben spilles der i en afslappet atmosfære - også i forhold til partneren. Hvis dette ved særlige lejligheder ikke er tilfældet, så træder regel nr. 1 straks i kraft.

Hvornår spiller vi?

Vi spiller 6 gange i sæsonen (april-oktober), primært den sidste fredag i hver måned. Turneringerne kan ses i GolfBox. I GolfBox kan man også se hvilken matchform der spilles. Vi spiller mellem kl. 14:00 og 16:30.

Sidste turnering, spilles som en gunstart en lørdag, enten september eller oktober (se GolfBox) med start kl. 14:00.

Man tilmelder man sig turneringen i GolfBox. Der er spisning og præmieoverrækkelse efter hver turnering.

GolfBox sætter startlisten, således at man kommer til at spille med forskellige par igennem sæsonen.

Man kan anmode om en sen eller tidlig starttid - det gøres i GolfBox, samtidig med tilmeldingen.

Husk at betale turneringsfee samtidig. Mobilepay nr. 6692GH

Hvordan kan man spille med?

Alle Mix-par kan deltage. Begge skal være fuldtidsmedlemmer eller flexmedlemer af Fredericia Golf Club, og begge skal være clearet til stor bane.

Et Mix-par skal spille sammen hele sæsonen.

Der spilles altid fra 1. tee, med mindre turneringsledelsen har oplyst andet.
Herrerne fra tee 59 og damerne fra tee 50, med mindre der er oplyst andet i turneringsbetingelserne.

I Mix-parklubben spiller vi med et max HCP på 39. Har man et højere HCP, vil man blive reguleret ned til HCP 39 af turneringsledelsen.

Vi anbefaler at man lader sig regulere regelmæssigt når man spiller private runder.

Husk - at selvom hygge og samvær har 1. prioritet, så spilles alle parturneringer altid efter gældende etikette- og golfregler.

Noget du er i tvivl om?

Mix-parudvalget ønsker Jer velkommen i klubben, og vi håber, I får nogle hyggelige fredage med Mix-pargolf. Kontakt os venligst, hvis I har spørgsmål på en af de følgende mailadresser:

Formand :                    Ejvind Lind

Kasserer :                    Kirsten Svensson