Dame Seniorer - Hvem er vi?

Damesenior eller i daglig tale DS er en klub-i-klubben for alle kvindelige medlemmer over 50 år, som vil deltage i golfspil og hyggeligt samvær.

Hvornår spiller vi?

DS slår ud hver tirsdag morgen/formiddag. Der er mulighed for at spille enten 9 eller 18 huller. Efter spil hygger vi på terrassen. Ca. en gang om måneden samles vi til spisning og præmieuddeling og 2 gange årligt bliver der planlagt udflugter til andre golfbaner.

Hvordan kan man spille med?

Du skal bare have lyst til at spille en masse golf, møde en masse nye rare mennesker og hygge dig.

Indmeldelse I DS sker via GolfBox DS TILMELDING 2023 her eller ved henvendelse til en i bestyrelsen.

Gæster er altid velkommen til at spille med DS om tirsdagen mod at betale 30 kr. på spille dagen. Husk både tilmelding i GolfBox og at booke en starttid.

Der bliver løbende udsendt e-mails til DS-medlemmerne vedrørende turneringer.

Årlig kontingent er kr. 350,00 og indsættes på klubbens bankkonto (reg.nr. 0757 konto nr. 32 32 32 5002). Husk at påføre medlemsnummer.

Noget du er i tvivl om?

Ønsker du at vide mere om DS, er du velkommen til at kontakte et medlem fra bestyrelsen.

DS information

Turneringsplan