Hoteller med greenfeeaftale med Fredericia Golf Club

I Destination Lillebælt er der kort afstand mellem de gode golfoplevelser med gode overnatningsmuligheder i nærheden. Vores golfbaner har udfordringer til både de øvede og uøvede golfspillere.

Med Try3golf Greenfeen får du mulighed for at spille golf på de tre forskellige golfbaner, Fredericia Golf Club, Golfklubben Lillebælt og Birkemose Golf klub til én samlet pris.

De tre golfbaner er udfordrende på hver deres måde. Fredericia Golf Club ligger i kuperet terræn med sø tæt på mange af hullerne. Golfklubben Lillebælt ligger langs kystlinjen tæt på Middelfart Marina og giver udsigt til Lillebælt fra alle hullerne. Birkemose Golf Club ligger i et bakket landskab med kuperet golfbane og udsigt ud over dalen.

Try3golf greenfeen sælges kun igennem overnatningssteder i Fredericia, Middelfart og Kolding

Læs mere om TRY3GOLF samarbejdet - klik her

Klik på hotellets billed for mere information omkring konkrete TRY3GOLF hoteltilbud.